Google Ukrajina poradil tipy pro vytvoření mobilního web
Google Ukrajina poradil tipy pro vytvoření mobilního web
V současné době, se přizpůsobení webu pro mobilní uživatele stává základním předpokladem pro efektivní fungování firem. Podle Google, pokud stránka není přizpůsobena pro mobilní zařízení, návštěvníci ji opouští 5krát více. Kromě toho téměř 50% uživatelů opouští weby, pokud se stránky načítají déle než tři vteřiny.
Číst
Facebook zakázal vývojářům používat svá data pro sledování
Facebook zakázal vývojářům používat svá data pro sledování
Facebook zakázal vývojářům používat uživatelská data shromážděná sociální sítí ke špionáži. Zejména pro sledování sociálních aktivistů.Podle nových pravidel, vývojáři, kteří mají přístup k uživatelským datům vytvářet aplikace, které jim musí chránit před neoprávněným přístupem, používáním nebo zveřejněním.
Číst
Yandex direct změní minimální platbu od 22. března
Yandex direct změní minimální platbu od 22. března
Yandex.Direct Team připomíná, že se dne 22. března v direktu změní minimální platba: to by na 1 000 rub bez DPH. Plánované změny se dotknou pouze platbu pro dobití. Minimální cena za proklik a týdenní rozpočet zůstane stejná.
Číst
Google oznámil zahájení cílení na dřívější návštěvníky napříč zařízeními
Google oznámil zahájení cílení na dřívější návštěvníky napříč zařízeními
Google oznámil nadcházející zahájení cílení na dřívější návštěvníky napříč zařízeními. V nadcházejících měsících se ramarketingové kampaně inzerentů mohou zobrazovat stejným uživatelům na různých zařízeních.
Číst
16 metrik, které by měl monitorovat každý internetový obchodník
16 metrik, které by měl monitorovat každý internetový obchodník
Webová analytika je základem každého úspěšného podnikání. Pokud ji neprovádíte, pokud jste nikdy neslyšeli o takových slovech jako „konverze“, „CTR“ a „ROI“, lze říci s velkou jistotou, že slíváte svůj rozpočet do potrubí.
Číst
Jak samostatně nastavit účtování údajů o výdajů na reklamuv Google Analytics s přesností až do centu
Jak samostatně nastavit účtování údajů o výdajů na reklamuv Google Analytics s přesností až do centu
Generální ředitel internetové marketingové agentury «Top Spot» Dmitrij Gubanovna psal sloupek s praktickými radami o tom, jak zautomatizovat účtování údajů o reklamních výdajích v Google Analytics.
Číst
Google AdWords rozšířil možnosti cílení
Google AdWords rozšířil možnosti cílení
Na konferenci, SMX East 2016 Google Adwords představil několik novinek v oblasti cílení. Mezi ně patří: ...
Číst
Google AdWords odložila zahájení změn ve zprávách indikátoru kvality
Google AdWords odložila zahájení změn ve zprávách indikátoru kvality
Tým Google AdWords uvádí, že nulové hodnoty skóre kvality klíčových slov se objeví v reportech od 10. října 2016. Dříve společnost plánovala zahájit změnu od 12. září.
Číst
7 užitečných zpráv z Konfigurátorem sestav 2.0 YANDEX
7 užitečných zpráv z Konfigurátorem sestav 2.0 YANDEX
Konfigurátor sestav 2.0 (KS 2.0) má stejnou logiku vytváření sestav jako I Metrika 2.0. Pokud již používáte nové rozhraní Metriky, budete mít snadné a pohodlné použití PS 2.0
Číst