Google oznámil zahájení cílení na dřívější návštěvníky napříč zařízeními

Google oznámil nadcházející zahájení cílení na dřívější návštěvníky napříč zařízeními. V nadcházejících měsících se ramarketingové kampaně inzerentů mohou zobrazovat stejným uživatelům na různých zařízeních.

„Zastupujeme remarketing cross-device v reklamní síti Google a na DoubleClick Bid Manager. Nyní můžete zobrazovat reklamy pro jednoho uživatele na různých zařízeních, aplikacích a webových stránkách. Tak budete moci vyprávět souvislý příběh svému publiku a rozhodnout, jak často uživatelé uvidí vaši reklamu „, – řekl viceprezident médií a video reklamy Google Brad Bender.

Stejně jako na Facebooku, můžete pomocí remarketing v Google můžete cílit pouze na autorizované uživatele.

Společnost nabídla příklad jak by mohl vypadat remarketing cross-device:

google-remarketing-cross-device-launches[1]

Zdroj: searchengines.ru

„Předpokládejme, že jste prodejce a chcete začít svůji vlastní kampaň u příležitosti Halloweenu. Díky tomuto remarketingem vám umožní nejprve informovat uživatele, že Halloween je blízko, odpovídající oznámení které mu ukážeme během ranního dojíždění. Později během dne můžete ukázat reklama na speciální nabídku tématických dekorací a ve večerních hodinách, kdy je uživatel doma, například na tebletu -.Recepty “

Podle dat společnosti Google, na většině online konverze se podílí více jak jedno zařízení. Ze společné studie aplikace Google / Ipsos vyplynulo, že 60% online konverze v USA začíná na jednom zařízení, a končí – na druhém.

Remarketing cross-device bude zahájen v celosvětovém měřítku.