Google Ukrajina poradil tipy pro vytvoření mobilního web

Google tipy pro vytvoření

V současné době, se přizpůsobení webu pro mobilní uživatele stává základním předpokladem pro efektivní fungování firem. Podle Google, pokud stránka není přizpůsobena pro mobilní zařízení, návštěvníci ji opouští 5krát více. Kromě toho téměř 50% uživatelů opouští weby, pokud se stránky načítají déle než tři vteřiny.

Z toho důvodu vedoucí marketingového oddělení Google Ukrajiny Natalia Volkova připravený 25 tipů na budování a optimalizaci mobilní web.

  1. Optimalizujte své stránky webu tak, aby správně zobrazit na mobilních zařízeních.
  2. Udělejte si obrázek a obsah webu přehledný pro prohlížení.
  3. Umístěte výzvu k akci v popředí a ve středu stránky, tak aby bylo viditelné.
  4. Udělejte si stručné a uživatelsky přívětivé menu.
  5. Mělo by výt snadné se orientovat na webu a používat logo jako odkaz na home page.
  6. Promo aplikace by neměl překrývat obsah domovské stránky, nebo navigaci.
  7. Pole pro vyhledávání na webu by mělo být jasně viditelné na všech stránkách.
  8. Postarejte se o relevanci výsledků vyhledávání na webu, takže návštěvníci mohou snadno najít informace.
  9. Přidejte vyhledávací filtry, které pomáhají návštěvníkům zpřesnit výsledky.
  10. Okruh direct uživatelů ještě před začátkem vyhledávání, pokud je to možné. Například můžete vytvořit kategorii stránek: oblečení pro ženy, muže i děti.
  11. Nechte možnost návštěvníkům seznámit se s webovými stránkami před podáním žádosti o jejich osobní údaje.
  12. Motivujte návštěvníky, aby se zaregistrovat na webových stránkách, ale také je nechte nakupovat a procházet web jako host.
  13. Zjednodušte používání vašich stránek pro registrované uživatele – vyplňte v některých oblastech data automaticky za ně.
  14. Přidejte tlačítko pro volání, takže návštěvníci mohou v případě potřeby jednoduše volat přes svého operátora.
  15. Dejte návštěvníkům možnost uchovávat údaje pro dokončení konverze na jiných zařízeních. Konverze je, když uživatel klikne na reklamu a provede cennou pro vás akci. To může být nákup v internetovém obchodě nebo volání z mobilního telefonu.
  16. Přidejte numerickou klávesnici pro ty oblasti, kde je nutné zadat čísla.
  17. Přidejte uživatelům pohodlný způsob, jak zadat informace – přidat rozbalovací menu, zaškrtávací políčka, atd.
  18. Doplňte web o kalendáře zjednodušíte tím rezervace a plánování události.
  19. Použijte jasné instrukce a okamžité kontroly, aby se minimalizovaly chyby, upozorňuje uživatele o chybně zadané informaci. Například v registračním formuláři.
  20. Pro efektivní zpracování dat vytvářejte jednoduché a přehledné formy, které si návštěvníci vyplní pro registraci na webu nebo provedou nákup bez registrace.
  21. Přidejte profesionálně nafocené fotografie ve vysoké kvalitě pro hlavní obrázek produktu.
  22. Poraďte uživatelům, jak nejlépe mohou prohlížet vaše tránky na výšku nebo na šířku.
  23. Dejte návštěvníkům možnost provádět všechny kroky v jednom okně, aniž by museli otevírat novou kartu.
  24. Přidejte možnost sledování vaší sociální stránky i pro mobilní zařízení jako u počítačů.
  25. Dejte návštěvníkům možnost vyhledávat produkty nebo obchody v okolí.

V posledních třech letech počet uživatelů chytrých telefonů vzrostl o 150%, uživatelé hledají informací o zboží na smartphonu tak často, jak na počítači.