Propagace v sociálních sítích

V dnešní době, kdy je interakce s moderními komunikačními technologiemi každodenní neodmyslitelnou součástí života pro většinu lidí, je nanejvýš jisté, že o fenoménu sociálních sítí slyšel, tedy až na jisté výjimky, naprosto každý. Sociální sítě, jejich používání a využívání všeho, co lidem nabízí, jsou pevnou součástí každodenního života podstatné části dnešní moderní společnosti. Musíme však počítat i s tím, že existuje určitá množina lidí, která se sociálními sítěmi z různých důvodů nezabývá a jejich služeb aktivně cíleně nevyužívá. Každopádně je však tato množina lidí dozajista obeznámena s internetem alespoň obecně.

Na druhou stranu je nutné podotknout a upozornit na to, že rozhodně ne všichni tito lidé jsou si stoprocentně vědomi toho, co přesně představují konkrétní jednotlivé názvy mnohdy celosvětově známých a běžně využívaných sociálních sítí. Nemusejí si být také jistí tím, co se za těmito názvy ve skutečnosti skrývá.

Některé populárnější sociální sítě zná podstatná část uživatelů jen z doslechu, například jako další variantu jimi aktuálně využívaných sítí. Je však velmi důležité počítat s tím, že pokrok v sociálních sítích je také poměrně nový typ služby. Tato služba je však současně velmi účinná.

Přinejmenším zajímavá je ta skutečnost, že významná část všech uživatelů internetu je zaregistrovaná v různých sociálních sítích! Při tom mezi těmito uživateli v poslední době vznikla určitá skupina, pro kterou oblíbená sociální síť je právě internet

Mnoho z nich není příliš ochotno používat vyhledávače, jakými jsou například Google, Seznam nebo Yandex, mnohem raději a intenzivněji využívají schopnosti vyhledávací služby právě v rámci sociální sítě. Jednoduše proto, že je to pro ně výrazněji pohodlnější.

Propagace v sociálních sítích

WSP digital v rámci podpory optimalizace projektu pro sociální sítě (Social Media Marketing) v doslovném překladu znamená upozornit na firmy a podpořit brand prostřednictvím sociálních sítí. Cílem této činnosti je zvýšit návštěvnost daných stránek a přilákat návštěvníky z jednotlivých sociálních sítí. Tento typ propagace se postupně stává pomalu ale jistě důležitějším a používanějším. To vše s ohledem na rostoucí popularitu sociálních sítí v posledních letech, ale také z důvodu mírného snížení popularity klasické metody dosud primárně užívaného internetového marketingu.

Sociální sítě jsou skutečně neuvěřitelně obrovské publikum a je v nich skryto také obrovské množství diváků. Například zhruba 90 milionů lidí je registrováno v jediném VKontakte! Je zřejmé, že při plánovaní vlastní reklamní kampaně společnost, výrobce nebo agentura prostě a jednoduše nemohou nesoustředit svou pozornost právě na tuto možnost a nabízející se příležitost, jak upoutat zájem zákazníků z globálních sítí.

Veškeré informace se na sociálních sítích šíří obrovskou rychlostí, a pokud se vám podaří vytvořit skutečně dobrý projekt, který bude pro uživatele sociálních sítí atraktivní, pak vliv SMM skupin  v sociálních sítích může překročit veškerá očekávání!

 

Propagace v sociálních sítích

VKontakte

VKontakte síť je nejpopulárnější v Rusku a zemích SNS a zároveň patří mezi pět nejpopulárnějších sociálních sítí na světě vůbec! Její struktura dovoluje umístit prakticky jakoukoliv informaci o vás nebo o vaší webové stránce, která bude k dispozici pro všechny ostatní uživatele. Pro lepší cílení na zainteresované uživatele se zakládají různé tematické skupiny. Smyslem sociální sítě VKontakte je především efektivní propagace těchto skupin, zaměřených na různá témata. Čím více lidí tedy uvidí danou konkrétní skupinu a bude se o ni zajímat, tím vyšších čísel návštěvnosti pak dosáhnete.

Na placeném základě VKontakte je umožněno umístit reklamy ve formě kontextových nebo bannerových reklam. Důležitou výhodou sociální sítě je možnost podrobného zacílení na základě různých parametrů, a také možnost platit pouze za přechody. Jedná se o dostupné reklamní nástroje, jakými jsou textové reklamy, bannerové reklamy, reklamní aplikace a další, díky kterým je možná aktivní interaktivita s publikem, stejně jako propagace stránek nebo podnikání v sociální síti VKontakte.

 

My propagujeme weby na sociálních sítích

  • Tvoříme skupiny v sociálních sítích VKontakte, Facebook a Instagram
  • Zajišťujeme propagaci již existujících skupin nebo profilů na sociálních sítích, propagujeme aktivně váš brand a přivádíme cílové publikum na váš web
  • Tvoříme kanály na YouTube
  • Propagujeme vaše videa a kanály na YouTube

 

Ceny propagace na sociálních sítích

Cena propagace webu na sociální síti vždy odvíjí od typu a objemu prováděných prací a také od úrovně konkurence vybraného tématu na trhu.